Enjoyscrap.com Get ISLAMIC-Graphics


Hanya KepadaMu Aku Bermohon..

Ya Allah ,

Di hari yang penuh keberkatan ini kami menadah tangan kepada Mu memanjat doa. Kami telah bangun pada subuh hari mentaati Mu.


Ya Allah,

Yang maha berkuasa, Pencipta segala urusan malam dan siang dan segala yang terjadi pada keduanya adalah di atas kehendak Mu jua.



Ya Allah,

Jadikanlah permulaan hari ini suatu keberkatan, penuh kebaikan dan pertengahannya suatu kemenangan dan penghabisannya suatu kejayaan yang hakiki.


Ya Allah,

Sesungguhnya waktu Dhuha itu adalah waktu Dhuha Mu. Kecantikan itu adalah dari Mu jua. Keharmonian, ketenangan dan kekuatan . Semuanya atas kekuasaan Mu jua..


Ya Allah,

Jika rezeki ku masih di langit, maka Kau turunkan lah. Jika di dalam bumi, keluarkan lah. Jika sukar Kau permudahkan lah. Jika haram, sucikanlah. Jika jauh, dekatkan lah.

Ya Allah,

Limpahkan lah kepada kami segala yg. telah engkau limpahkan pada hamba Mu yang soleh.


Ya Allah,

Sesungguhnya aku memohon pada Mu akan perkara-perkara yang menyebabkan turunnya Rahmat Mu dan Hidayah Mu. Segala Dorongan yang membawa keampunan Mu. Keselamatan dari noda dan dosa-dosa ku. Keuntungan dari segala kebaikan dan pengorbanan ku. Keuntungan akan pembalasan syurga Mu. Dan keselamatan dari api neraka Mu.


Ya Allah,

Terima lah segala amalan-amalan kami. Kabulkan lah doa-doa dan usaha-usaha kami. Ya Allah, pada Mu kami bersujud dan berserah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan