Enjoyscrap.com Get ISLAMIC-Graphics


Aku Ingin Berubah..

 

Akhir-akhir ini perasaan ini kuat mengatakan
kau harus segera berubah
berubah menuju kebaikan
sebagai wanita Islam sebenar yang menurut syariat beragama.

Jika mahu berubah
biar dengan tekad sepenuh hati
bersegera menyambut hidayah Ilahi
usah bertangguh usah berpaling lagi.


Yakinlah! Mohon pada Ilahi
agar dikuatkan iman
berpegang teguh pada jalan Ilahi
yang dibuka luas untuk direntasi.

Ya! Aku perlu mulakan sekarang
tak perlu rasa sangsi
Allah beri aku peluang ini
masanya sudah tiba
untuk menyucikan hati dan nurani
andai dilepaskan
mungkin masih adakah peluang lagi
atau aku akan terus berterusan di persimpangan ini?
 
Ya Allah...
Aku ingin berubah
menuju jalan yang Kau redhai
pandulah aku ke jalan itu..
bimbinglah aku bersama mereka yang Kau kasihi
agar aku menjadi hambaMu yang mencintaiMu setulus hati..

Aaamiin...

Anna A.H.
21 Sept 2012 12:58 Jumaat
FRT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan