Enjoyscrap.com Get ISLAMIC-Graphics


Mudahan sampai masa itu...




Assalamualaikum...

Aku baru sahaja balik dari Slim River..ada urusan di bank...Maybank, BSN dan Tabung Haji...

Hari ni rasa gembira sangat sebab tercapai hasrat nak daftar haji setelah beberapa kali tertangguh...aku daftar untuk diri aku dan anak ...

Pada awalnya, nak daftar sekali dengan adik-adik dan mak abah, tapi dah terlanjur aku pergi ni..terus aku daftar untuk diri aku dan anak dulu...mak abah dah pernah pergi haji tahun 2004 tapi tetap berhasrat untuk ke sana lagi...mudahan dipanjangkan usia mereka untuk jejakkan kaki ke sana lagi..amin..

Tahun peruntukan untuk aku dan anak, TH bagi tahun 1478 Hijrah/ 2057 Masihi...sekarang 2013...44 tahun lagi lah...alamak! Time tu umur aku pun dah 70 tahun...anak pula 46 tahun..kalau umur panjang, sampai la ke tarikh tu...tapi aku harap dapat pergi awal lagi...mudah-mudahan Allah permudahkan urusan aku ke sana...Amin..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan